Secret De Joie

מה הקשר בין סכרת וסקס?

לכבוד יום המודעות הבינלאומי לסכרת אנחנו מספקות הצצה, ופתרונות - שיחזירו לך את התשוקה והמיניות 


סכרת היא לא סתם מחלה שכיחה, היא מחלה שקצב הצמיחה והגדילה שלה במגמת עלייה עקבית כבר שנים, גם בישראל כמו גם בעולם. על פי אומדנים שהתפרסמו באתר משרד הבריאות, מספר החולים בעולם צפוי להגיע בשנת 2030 לכ- 439 מיליון. בשנת 2011 היוותה סוכרת את סיבת המוות הרביעית בישראל, ו- 5.4% מכלל הפטירות (2,196 פטירות) יוחסו למחלה. 


נשים עם סכרת סובלות מקשיים כשזה מגיע לחיי המין

כשזה מגיע לסקס, רבים הנושאים שהם טאבו, ועבור נשים הקושי להכיר בקושי מלווה בהמון אשמה ובדידות. לרוב, אנו נמנעות מחיפוש אקטיבי אחר פתרונות שיספקו אותנו ויחזירו אותנו לאינטימיות בריאה, ומתקשרות לתקשר על הנושאים שמפריעים לנו או מונעים מאיתנו את ההנאה מיחסים.


מזל שיש יום מודעות כדי להגיד לך - יש סיבה ואת לא לבד

כמו הצורך הפיזיולוגי באינסולין, אין שום בחירה או אשמה בהשפעה שהסכרת גורמת לאילו הסובלות מסכרת. כשזה מגיע לידע הרפואי שיש על הקשר בין המחלה לבעיות במיניות, רב הנסתר על הגלוי, אך הסברה הרווחת קשורה לזרימת הדם.

סכרת מסוג 1 או 2, וגם סכרת סמויה, מתאפיינות בזרימת דם נמוכה, בין היתר גם לאזורים האינטימיים ולרקמות העור בפות ובנרתיק. זרימת דם איטית בסכרת משפיעה גם על מהירות המעבר והקליטה של הורמוני המין המושפעים מזרימת הדם.


סכרת ופגיעה בזרימת הדם עלולה לייצר קושי להגיע לאורגזמה

לפגיעה במהירות זרימת הדם, ורמות גבוהות מדי של סוכר בדם, משפיעות על מבנה כלי הדם בנרתיק והפות, שלעיתים פוגמים ברגישות הפות והנרתיק והדרך לאורגזמה איטית יותר - אבל לגמרי אפשרית! (הטיפים בהמשך).

אין סיבה "לחיות עם זה", במקום אנחנו מזמינות אותך להכניס חזרה את האינטימיות ללא חשש מכאב, ועם המון אופטימיות ושמחה.

 

בעיות נפוצות של נשים עם סכרת

יובש בנרתיק

התלונה המרכזית הנוגעת לחיי המין בקרב נשים עם סכרת. ב-2014 בישראל, 8% מבני 45-54 וכמעט 20% מבני 55-64 סבלו מסכרת. השילוב של ירידה באסטרוגן עם הכניסה לגיל המעבר והאטת זרימת הדם והנזק לרקמות מייצרת מעגל אימה של כאב וסבל.

נשים במצב זה לרוב מוציאות את הסקס מהחיים אחת ולתמיד. 

 

דלקות וזיהומים בנרתיק

יובש בנרתיק בכלל, והיעדר התחדשות התאים, ובמיוחד במידה והשליטה בסכרת נמוכה או תנודתית, מייצרת יציאה מאיזון של המערכת הטבעית. 

במצבים כאלה נשים סובלות מדלקות, זיהומים, פטריות ודלקות בדרכי השתן שחוזרות ונשנות.

חשק מיני וקושי להגיע לאורגזמה

מחקר מ-2012 מצא שנשים התלויות באינסולין יתקשו ב-80% יותר להגיע לאורגזמה מנשים ללא סכרת(סימוכין).

אשמה וערך עצמי ירוד

נשים מדברות הרבה על תחושת האשמה שמגיעה מ"חוסר תפקוד" במיטה. הקושי הפיזי הופך לקושי פסיכולוגי ומנטאלי ונשים המתקשות לחלוק ולשתף לא זוכות לשמוע שהן לא לבד. הבדידות הזו הופכת הכל לקשה יותר, הדימוי העצמי יורד, חרדה פוקדת אותה ואת מערכת היחסים, דיכאון וערך עצמי נמוך, הם רק חלק מקשת הרגשות שמנהלת את חייה.

אשמה וערך עצמי ירוד

נשים מדברות הרבה על תחושת האשמה שמגיעה מ"חוסר תפקוד" במיטה. הקושי הפיזי הופך לקושי פסיכולוגי ומנטאלי ונשים המתקשות לחלוק ולשתף לא זוכות לשמוע שהן לא לבד. הבדידות הזו הופכת הכל לקשה יותר, הדימוי העצמי יורד, חרדה פוקדת אותה ואת מערכת היחסים, דיכאון וערך עצמי נמוך, הם רק חלק מקשת הרגשות שמנהלת את חייה.

טיפ 1: לאט יותר! תכנסי לקצב של הדם שלך 

כשיש לך סכרת הגוף שלך מגיב לאט יותר. לכן, עדיף לתת לדם זמן להדביק. האריכי את הזמן של המשחק המקדים.

 

טיפ 2: טיפוח, לא טיפול, ליובש בנרתיק

אם את סובלת מסכרת, את יודעת שזה מלווה אותך. צאי מהלופ והכניסי לשגרת החיים לחות עשירה ממקור טבעי. בחרי בהתאמה לסביבה הנרתיקית ובפתרונות ללא הורמונים, שיוכלו להיות חלק בלתי נפרד מהדרך שלך לנוחות ואינטימיות.

 

טיפ 3: קצת פעילות גופנית 

מעבר לאנדרופינים שעושים הרגשה טובה, כשזה מגיע לסכרת, פעילות גופנית עוזרת לווסת את רמות הסוכר בדם - ניצחון כפול 🙂

 

טיפ 4: עכשיו קצת אימון לרצפת אגן

מחקר מצא שאימוני רצפת אגן יכולים לעזור לתגובתיות מינית ולהגברת החשק. אולי זה יישמע מטופש, אבל מה יש לך להפסיד?

למותג Secret de Joie יש מטרה ברורה, לאפשר לנשים בכל הגילאים ובכל המצבים לראות את הדרך החוצה מהאשמה, הבושה והתסכול שבעיות אינטימיות מביאות איתן. לכבוד יום המודעות לסכרת, שתפי ותמכי בנשים המוצאות את הדרך שלהן לחוות את החיים במלוא העוצמה והעונג.

אם יש לך כל שאלה, אנחנו תמיד כאן בשבילך

בוואטסאפ או כאן בתגובות

השאירי תגובה (כל השדות חובה)

תגובות יאושרו לפני שיוצגו

חיפוש