Secret De Joie

מגזין סיקרט

אבל רגע, מהתחלה, למה יש בכלל קשר?מה קורה לתפקוד המיני במצבים של סטרס:

המוח שלנו לא מפריד בין סטרס קדמוני לסטרס מודרני וכמו בבעלי חיים, גם בני האדם חווים כסכנה לחיים, כאילו שאנחנו איילה ביער הפוגשת טיגריס רעב ומגיב פיזיולוגית למצב:

עכשיו כשפורים נגמר ואנחנו חוזרות לשגרה, אנחנו באמת בלי מסכות?

למה נשים מרגישות צורך להיות מושלמות כל הזמן?

ואיך זה משפיע על איכות החיים שלנו בפועל?

נמנעת מיחסי מין בגלל כאבים ואי נוחות בנרתיק? יכול להיות שהבעיה בכלל לא קשורה לחשק מיני – ייתכן שאת סובלת מיובש בנרתיק.

סוגרים שנה בסיקרט - ביי 2022 ביי ביי יובש לנרתיק!
ואיזה שנה שהייתה לנו....
בואי ונדבר על הצד המפנק שבחורף, הצד שבו את מתחממת בשמיכה עם תה חם, הצד בו מפזר החום מכוון בדיוק אלייך,  בואי ונדבר על כל הסיבות שבגללן כדאי לקחת את החורף כתקופה מדהימה להתפנק בה, להעניק לגופך את מה שאת זקוקה לו ולהתחבר לעצמך מחדש:
יובש בנרתיק היא אחת התופעות השכיחות בקרב נשים ובכל גיל, בין אם הן בגיל המעבר ואף אצל נשים צעירות. אם גם את סובלת מתחושת יובש, גרד, כאב בזמן יחסי מין או חוסר נוחות, ואת מחפשת מידע עלטיפול ביובש בנרתיק - הכתבה הזאת בשבילך. הבאנו כאן את כל מה שאת חייבת לדעת.  
מחקר חדש מגלה שכ-50% מהישראליות בגילאי 35-60, נמנעות מיחסי מין כתוצאה מיובש, כאבים או אי-נוחות! כך עולה מסקר חדש* שנערך החודש ע"י גיאוקרטוגרפיה, עבור המותג Secret de Joie.

חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד.

לרוב מציינים בו את החשיבות של האבחון המוקדם ומעודדים נשים להיבדק. וטוב שכך.

בתקופת ההיריון, נשים רבות מדווחות כי הנרתיק שלהן נוטה להיות יבש, מה שגורם לכאב, צריבה, תחושה לא נוחה ואף לדימום כתוצאה מחיכוך בזמן קיום יחסים. בואו נראה מהן הסיבות ליובש בנרתיק בהיריון, מה אפשר לעשות עם התופעה ומה לא כדאי לעשות. 

ואנחנו חושבות שזה מדהים

שאנחנו חיות בתקופה שבה המודעות משנה מהיסוד את המציאות של חיינו

  • יותר נשים שמרגישות נורמאליות גם כשהן בתוך ״עונת המעבר״ - כי הן יודעות ששמה שקורה להן קורה למיליוני נשים והן ממש לא לבד בתוך זה
  • נשים לומדות ושואלות אפילו לפני שהתקופה הזו מתחילה, כי כשהן יודעות  מה קורה ומה הולך לקרות הן מסוגלות להתמודד בצורה אופטמיאלית ואפילו להרוויח מהשינוי
  • נשים מרגישות בנוח לדרוש פיתרונות שעובדים. והדרישה הזו לפתרונות מעולים, מותאמים וטבעיים מייצרת טרנספורמציה של ממש באיכות החיים של כולנו
  • אנחנו מבינות שזו עונת מעבר, ולא מצב קבוע. ויש אחרי. הרבה אחרי. ויש למה לצפות.
יובש בנרתיק הוא מגיפה שקטה, שקטה מפני שנשים רבות שומרות את העובדה שהן סובלות ממנו בסוד. המשאלה שלי, שלנו, היא שזה יהפוך להיות לסוד של שמחה ולא של סבל, לסוד של ריפוי והחלמה, סוד של הצלחה וחזרה לחיים מלאים ופורים.

חיפוש