Secret De Joie

יש לך סכרת? את לא צריכה לסבול מיובש בנרתיק! פתרון פשוט וטבעי יפתור את הבעיה שלך

בגיל 41 נחתה על איריס המכה הראשונה. לאחר תקופה שבה הרגישה לא טוב, בדיקות דם אישרו את זה שהגנטיקה המשפחתית שלה הגיעה אליה והיא אובחנה עם סכרת סוג 2. כחודש לאחר מכן באה המכה השנייה, כשהיא הבינה שברשימה של  תסמיני סכרת שהיא סובלת מהם מופיע גם יובש בנרתיק שמלווה בתחושת אי נוחות, גרד, וכאב שמתגבר בעת קיום יחסי מין.

סכרת מסוג 1 או 2, וגם  סכרת סמויה, היא מחלה שגורמת לתהליכים של יובש בגוף. ההסבר לכך פשוט. כאשר סובלים מסכרת, רמת הסוכר בדם גבוהה. הגוף מעוניין להיפטר מעודפי הסוכר, ועושה זאת באמצעות הטלת שתן מוגברת. הדבר מוביל להתייבשות כללית של הגוף, ומכאן תחושת הצמא הקשה, אחד מאותם  סימני סכרת מוכרים וידועים.  

 

היובש המשמעותי בשל הסכרת ניכר בעור, בריריות הגוף, ובאיברים השונים, בהם הנרתיק. במצב רגיל, אזור הנרתיק הוא מהאזורים הלחים בגוף האישה, בגלל ההפרשות באזור שנועדו לקדם תהליכים נשיים שונים. התייבשות הגוף שמגיעה לנרתיק מורגשת היטב כשיש כאבים בעת יחסי מין, בגלל שאין מספיק סיכוך. במקביל, היובש גורם לתחושה לא נעימה, גרד וכאבים. 


אם אובחנת כסובלת מסכרת חשוב מאוד קודם כל שתדאגי לבריאותך ותטפלי במחלה. יש למחלת  סכרת סימפטומים שונים ושימי לב גם אליהם. אל תשכחי שאסור שאיכות חייך תיפגע! חשוב שתמצאי פתרון מהיר ויעיל לטיפול בבעיית היובש בנרתיק. 


יש מגוון מוצרים שמוצעים בשוק כפתרון לבעיה של יובש וגינלי, בעיקר נוזלי סיכה שונים. מניסיון של נשים רבות מתברר כי הם לא תמיד מטפלים ביעילות בבעיה,  שנמשכת ואף מחריפה. במצב של יובש תמידי בנרתיק שקשור למחלת הסכרת עלייך למצוא פתרון טוב ויעיל למרחקים ארוכים. 


יותר ויותר נשים שהתייאשו ממוצרים לא מוצלחים זכו להכיר מוצר יעיל וחדשני, פרי מחקר ופיתוח, שמספק מענה מדויק ומוצלח לבעיה - ג'ל לחות עשיר וטבעי להקלה וטיפול ביובש וגינלי, אשר מופק על ידי אצות כדי לסייע להן להתמודד עם החום והמליחות בסביבת הגידול שלהן, ולהציל אותן מסכנת התייבשות. חוקרים מצאו שהג'ל המיוחד שמספק לאצות לחות עשירה, מצליח לסייע להתגבר על בעיית היובש בנרתיק האישה, וכך פותח המוצר שזוכה להצלחה רבה, ועוזר לנשים עם בעיית היובש ואי הנוחות באזור. 

 

המוצר REVIVE ג'ל מספק לחות לנרתיק למשך 36 שעות ברצף, ובכך מבטיח הגנה מתמשכת לאישה מפני היובש ותופעות שמגיעות בעקבותיו, כמו זיהומים ופטריות בנרתיק. הוא גם בעל רמת PH נמוכה המותאמת לנרתיק הנשי. ג'ל REVIVE עשוי מרכיבים טבעיים ואינו מכיל פראבנים, הורמונים, סטרואידים, חומרים משמרים וחומרים סינתטיים, שאפשר למצוא במוצרי סיכוך שנמכרים בשוק ושלא מספקים פתרון יעיל לבעיה. 


אם אובחנת עם סכרת, אל תסבלי ואל תוותרי על הנאות החיים. פתרון טבעי שהתגלה על ידי חוקרים ושמותאם לגוף שלך יסייע לך להתגבר על אחת מהתופעות הנפוצות של הסכרת, ולדאוג שהסבל המלווה ביובש בנרתיק יהיה מאחורייך. 

השאירי תגובה (כל השדות חובה)

תגובות יאושרו לפני שיוצגו

חיפוש